יום שלישי, 1 במרץ 2011

Wanganui River Trck & Taupo & Rotorua & White Island


Wanganui
אחרי מסע שכנועים השתכנעתי לצאת לטרק בקנו בנהר הונגנואי, טרק של 3 ימים שאין הרבה מה להוסיף מעבר לכותרת שלו, שיט בנהר 3 ימים. רגע, שכחתי לציין את אחת האטרקציות המרכזיות בו, "הגשר לשום מקום", הליכה של חצי שעה מהנהר לגשר ישן, וזהו...זו האטרקציה, פשוט גשר שלא מוביל לשום מקום. אין מה לאמר, לא הייתה ב"גשר לשום מקום" לא היית בניו זילנד (ציניות כן?). כסיימנו והגענו לנקודת איסוף, הנהג סיפר לנו שהייתה רעידת אדמה מאוד חזקה בקרייסצ'רץ ושיש הרבה הרוגים ונעדרים. כשחזרנו לסיוויליזציה גיליתי איזה עבודת בילוש אח שלי עשה כדי להסיק שהייתי רחוק משם - באי השני ! אבל,תודה לכולם על הדאגה !

תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/201122224WanganuiTrack#

 Taupo
משם המשכנו לטאפו, העיר המקבילה של קווינסטאון באי הצפוני, רק שאין טרקים מסביב, רק מעיינות חמים - בגלל הקירבה לרוטורואה. בעיר הזו מעבר למנוחה ולשמוע חפירות של ה"היט" המקומי לא עשיתי הרבה.
מפה בהמלצת המקומית, החלטתי לנסוע ל"White Island",אי שהוא הר געש פעיל - פרטים נוספים בהמשך.


Rotorua
בדרך עברתי ב"חמת גדר" המקומית, עיר אחושרמוטה תיירותית, מלאה בגייזרים בעיר עצמה, שהאטרקציה המרכזית עבורי הייתה לקנות עוגיות של "Miss Higgis"  - ואוו ! וכמובן להסתפר.


תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/201122527TaupoRotorua#

White Island
לאחר המלצה של ה"היט" בטאפו הלכתי לאטרקציה תיירותית לא כל כך מוכרת ע"י ישראלים - "White Island".
אי קטן שכולו פשוט הר געש פעיל.מגיעים אליו לאחר הפלגה של שעתיים, האי כולו מלא בגייזרים, בורות בוץ, וכו' - ראו תמונות. עשינו סיור על האי, הסבירו לנו על רמת הפעילות של ההר, ההיסטוריה שלו - סיור די של זקנים, אבל היה ממש מעניין, ויפה !



תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/2011228WhiteIsland#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה