יום רביעי, 23 במרץ 2011

Kho Phi Phi

ההגעה לפה לפחות הייתה קצרה, שעה וחצי מעבורת. אחרי שהתמקמתי באי כמו כל ישראלי הלכתי לסוכנות טיולים של ישראלים.הלכתי ל-Mr.Big, שמעבר לשלטים בעברית וכתבי המלצות מישראלים אחרים אין הרבה שם. הזמנתי הפלגה ל-7 האיים ופגשתי שם זוג נחמד שביליתי את שאר היום איתם, בבריכת המלון שלהם, ובאיזו מסעדה טובה.
בוקר אחרי הלכתי להפלגה, באותו מקום חיכו איתי 6 ישראלים שמתוכם 3 כפרות "אבל מזה כפרות...ואוו ואאה !", ב-5 דקות איתן שחיכינו להפלגות (ובמזל לא היינו על אותה אחת)הן הספיקו להדהים אותי בטמטום שלהן כל כך הרבה פעמים.
כשאספו אותי להפלגה, בדרך התאילנדי אוסף גם אחרים ונוצר שובל גדול של תיירים שהולכים ברחוב אחרי תאילנדי, לא במקרה זה.הגעתי למזח לבד, היו שתי סירות גדולות שעגנו אחת ליד השניה, באחת יש כמות נכבדת של אנשים ואני הושבתי בשניה - הריקה.הזמן עובר והסירה השניה מפליגה ואני עדיין לבדי, הזמן עובר ועובר ומגיעים בטיפטופים עוד אנשים ספורים לסירה שלי, 4 במספר.אחרי עוד חצי שעה, מחליט מישהו לשים אותנו על "Long tail boat" ולצרף אותנו לסירה השניה, מזל.ההפלגה לקחה אותנו לאיים מסביב ולחופים מתוירים בטירוף בגלל היופי (ובגלל הסרט "The Beach") וכתוצאה מכך הם דוחים באותה מידה.בהפלגה פגשתי ישראלי ויפני שאיתם העברתי את שאר הזמן באי, שזה כולל ים, מסיבות, נקודת תצפית והזעת ליטרים.


 תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/20113212011323KhoPhiPhi#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה