יום שבת, 12 במרץ 2011

Auckland and the north

Auckland
הגעתי לפה ביום רביעי אחרי הצהריים, הלכתי להיט שהזוג היה די מוזר: קונייפה, הודי וילדה מאומצת.
לצערי הם יכלו לארח אותי רק ערב אחד (לעזאזל!). למחרת הסתובבתי ברחבי העיר ופיזרתי שלטי מכירה של האוטו.
אם זכור לכם שעל סידני אמרתי שאני מרגיש בהונג קונג (מי שעוד מחזיק מעמד וקרוא את הבלוג מאז ועד עכשיו כל הכבוד!) אז פה פי כמה. היום הזה היה מתיש ולא תרם בשיט ! באותו ערב המארחת שאלה אותי אם אני מוכן לישון בסלון על מזרן כי שתי בנות התקשרו אליה ואמרו לה שהן נתקעו בלי מקום לישון. עשיתי משהו שאני לא עושה בדרך כלל וזה להיות ג'לטמן והסכמתי, הן ישנו בחדר מפנק ואני על מזרון כל כך עקום שהעדפתי לישון על מזרן הטיולים שלי (Term-R-rest כבוד!).הן היו שתי כפרות מנתניה שבסה"כ די ניצלו את ה"היט": באו, ניקו את האוטו, עשו כביסות, ישנו ולאחר שמכרו את האוטו עפו להוסטל. אבל בזכותן גיליתי את היריד מכוניות של שבת שבו מכרתי די בקלות את האוטו שלי, שבשורה התחתונה יצאתי די מאוזן, שזה בניגוד לישראלים רבים אחרים.

תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/2011235Auckland#

Whangarei-Poor knights Island
לאחר מכירת האוטו ובעקבות המזומנים הרבים בכיס, עליתי צפונה. תחנה ראשונה אתר הצלילה מספר 1 בניו זילנד "Poor Knights Island", מרוב הציפיות שהיו לי בעקבות שיחות עם אנשים די התאכזבתי, שלא תבינו לא נכון, ראיתי בצלילות האלו דברים שונים שלא נתקלתי באף מקום אחר, אבל עדיין "חצי כח".בעיר התארחתי אצל זוג שרק נכנסו לארגון ה"היט", כלומר אני הייתי הדוגמא שלהם לתייר ישראלי - הם לא יודעים מה מחכה להם אחרי...הלכנו לאכול ב-"Fat Camel"-מסעדה של שני ישראלים שאתם יכולים לנחש בקלות מה הם מוכרים: חומוס, פלאפל וכו'.

תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/201138Whangarei#

Paihia & Kerikeri
תפסתי אוטובוס עוד קצת צפונה ונפגשתי עם שלישיית הבנות, הן אספו אותי ואחרי סיבוב מהיר ב-Paihia
עלינו ל-Kerikeri. שם, שוב אכלתי בפלאפל של ישראלים הפעם בשם "קפה ירושלים" וישנו אצל שמעון - ממש ביקור בארץ. בעקבות העצלנות שהשרו עלי הבנות והכיס הכבד לקחתי טיול מאורגן ל-Cape reinga. בוא נאמר שהורדתי את הגיל הממוצע, וכשאני עושה את זה אתם יכולים להבין את חומרת המצב. הסיור היה נחמד: כלל הליכה ביער עם עצים מטורפים בגודלם, הסברים על ההתיישבות באזור, ביקור בנקודה הכי צפונית בני-זילנד, וכמובן - "Sand-Bording".
למחרת לקחתי שייט ב-"Bay of Islands" לא מעט איים אין ספק, ראו תמונות - אמ"ל.
לילה אחרון שישנתי בהוסטל בניו זילנד, בחדר היו איתי צרפתי, שאני חייב לציין שהאנטי שהיה לי מצרפתים מתקופת אילת דעך קצת, ואירי. כל העצבים שהיו לי על נוחרים במהלך כל הטיול התפוצץ על האירי שנחר כמו מקדחה, קמתי בעצבים והתחלתי לצרוח עליו שיפסיק לנחור - מן הסתם הוא התעורר והפסיק לנחור.

תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/2011310BayOfIslands#
https://picasaweb.google.com/yanivb82/201139CapeReinga#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה