יום רביעי, 23 במרץ 2011

Koh Lanta

הדרך לאי הזה לא הייתה קצרה, לא קצרה בכלל ! זה התחיל בנסיעה של בערך שעה וחצי מאיפה שישנתי באוקלנד לשדה התעופה, שעה וחצי עד לטיסה, 11 שעות טיסה להונג קונג, 3 שעות טיסה לבנקוק, 8 שעות המתנה בשדה, שעה טיסה לפוקט, שעה נסיעה לרציף מעבורות, שעתיים הפלגה לקו-פיפי, שעתיים המתנה, שעה וחצי הפלגה לקו-לנטה. סה"כ בחישוב מהיר: 31.5 שעות מחיי להגיע מחור אחד לחור אחר.
בקו-לנטה עשיתי קורס צלילה חופשית, למי שלא מכיר, מדובר בצלילה ללא מיכלים, המתבססת על אוויר שבריאות בלבד. כמובן שהיא כל פעם לכמה דקות. שונה לגמרי מצלילת מכשירים, הרבה יותר מאתגר, תנסו ! (ואגב אני מחפש שותף לצלילות חופשיות).
 קוריוז נוסף,למי שעוקב עוד מסין, זוכרים ששם פגשתי אירית שלא שותה גינס ? אז פה פגשתי אורוגוואית (אבל אמיתית, לא בלאי כמוני) שצמחונית,lo que esta mal con usted mujer?
ביום האחרון שכרתי קטנוע ונסעתי בין החופים, לא רע בכלל, ראו תמונות. בשלב מסוים התחיל גשם, בוא נאמר שבשלושה ימים של צלילה חופשית לא פחדתי כמו שפחדתי בזמן שנהגתי בגשם הזה.




תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/201131620KohLanta#

תגובה 1:

  1. צלילה מאתגרת מאוד, לי בטוח אין את האומץ הזה. התלבטתי יותר מדי לגבי קורס צלילה באילת, אז על התרגשות מסוג כזה בטוח אין סיכוי. האחריות גדולה מדי וכך גם הסיכונים, חייב להיות עירני בכל שלב בצלילות חופשיות.

    השבמחק