יום שישי, 5 בנובמבר 2010

Airley Beach & Whitsundays island


Airley Beach
הגעתי לעוד קולוניה של גרמניה, ערב ראשון היה קצת מוזר, לא הבנתי עדיין מי נגד מי במקום הזה.
בלילה קמתי לנחירות נוראיות של מישהו בחדר, אז מניסיון עבר ידעתי שפשוט צריך להעיר אותו, הוא יזוז, ויחזור מיד לישון מבלי לזכור בתקווה שלא ינחור.
אבל מה...לא היה לי מושג איך קוראים לו או אפילו באיזה שפה הוא מדבר, ניסיתי פשוט לסנוור אותו עם הפנס, אבל זה לא הזיז לו, אז פשוט מאוד נהייתי אלים,
ככה אני כשמעירים אותי ב-2 בלילה...בעטתי לו במיטה אז שקם, וכן זה עבד והבחור לא זכר כלום בבוקר.
בוקר אחרי העברתי בלהסתובב בעיר, לשבת על האינטרנט, פעם ראושנה שנתקלתי באינטרנט חינם פה, לרבוץ בים ולרוץ בים.
אני ממשיך להיתקל באותם אנשים לאורך כל המסלול עד לרמה שני פוגש אנשים שאני יודע שכבר פגשתי ואני פשוט לא זוכר מאיפה, כנראה שהזיכרון לא כמו פעם,
אבל במחשבה נוספת הוא אף פעם לא היה משהו.





Whitsundays island
כשהזמנתי את השייט היו לי 2 אופציות:
1. סירה שנשאר בה מקום פנוי אחד
2. סירה שנשארו בה 7 מקומות
מה אתם הייתם בוחרים ?
אני הלכתי על המקום האחרון, הגעתי לסירה ונתקלתי בשתי קבוצות גדולות: אנגלים וגרמנים (אלא מה) האנגלים כמו שכבר ציינתי בעבר, לא תמיד הכי חברותיים,
והגרמנים היו פשוט משעממים, אבל אני נורא נהנתי מהשייט, ראינו חופים מדהימים ! שנירקולים "נחמדים" והאווירה מאוד רגועה וכייפית.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה