יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

newcastle


יעד לא יידוע לרוב המטיילים, אבל קיבלתי המלצות חמות לגביה, אז החלטתי להעביר בה יום, דבר שתרם להקטוע את הנסיעה השואתית לסידני.
בעיר עצמה אין יותר מדי אטרקציות, הלכתי למוזיאון המבצר, מוצד ששימש להגנה ימית פה באזור שנבנה מחשש שהרוסים יתקפו, עד כמה שזכור לי זה לא קרה מעולם,
אבל המוצב הזה ירה 4 פגזים בכל שנותיו על צוללת יפנית - מרתק אה?

החוף עצמו כמו כל חוף על החוף המזרחי, יפיפה !


פה לצערי גיליתי את הבריכה מאוחר מדי, שגם היא נבנתה לפני שנים רבות באזור שנות ה-20 צמוד לים (ראו תמונה) וניחוש טוב הוא שהיא מלאה במי ים.

גיליתי שאם אני מזמין את ההוסטל דרך האתר
"hostel world"
יחס המארחים פי כמה יותר טוב, בריטי שפגשתי ועבד בהוסטל הסביר שזה בגלל שאח"כ אני ממלא עליהם משוב שמופיע באתר,
זה בא לידי ביטויי בכך שבאו לאסוף אותי מהתחנת אוטובוס, והאוטובוס שלי איחר בשעה, קיבלתי חדר לבד, ושהם מסיעים אותי שוב - אולי זה בגלל שהם רוצים לוודא
שעפתי להם מהחיים.

תמונות - http://picasaweb.google.com/yanivb82/201011Newcastle#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה