יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

Mission Beach & Magnetic Island & Yongala Dive

Mission Beach
הגעתי לעיר, אם אפשר לקרוא לה ככה בצהריים, ההוסטל מאוד נקי, זה מה שיש לי להגיד עליו בעיקר,
המון עובדים שמה שהם עושים כל היום זה לנקות, את השירותים, את המטבח, את הסלון, או אולי אני פשוט התרגלתי לזוהמה שחייתי בה בקיירנס.
הלכתי לים בערב, בהחלט יש להם חופים לא רעים פה באוסטרליה.
ביום השני נסעתי לרפטינג בנהר פה, רמה 4 לטענתם, היה כיף !
בעיקר כי למדתי איך לחתור בביקור האחרון שלי בטורקיה מבלייך :).
היינו בסירה, אני, 2 בריטים, ועוד שתיים שחיות באיזשהו אי ליד אנגליה, לא ייחסתי לזה חשיבות, מפתיע שלא היו גרמנים.





תמונות - http://picasaweb.google.com/yanivb82/201010MissionBeach#

Magnetic Island
אם פעם קודמת הייתי מופתע שאין גרמנים, הפעם למגנטיק איילנד, הרגשתי שהייתי צריך להחתים דרכון כניסה לגרמניה,
חוץ ממני ועוד איזה שוודי אחד כל ההוסטל גרמנים, כשמדובר בכמה זה אחלה, הם מאוד נחמדים וכיף לדבר איתם כי האנגלית שלהם לא תמיד מזהירה,
בניגוד לאיכלוס המרכזי השני פה של תיירים - בריטים, שלפעמים גורמים לך להרגיש כמו אילג בשיחה.
אך הפעם,כל ההוסטל מדבר רק גרמנית והפעם היחידה שדיברו איתי עברית, תודה באמת, זה לוודא מאיפה אני כי הם התערבו על כך,
עדיין לא סיפרו לי מי זכה ובמה.
הגעתי לאי הזה בעיקר כי הוא היה ברשימה שלי, לסמן "וי" אלא מה, ולמסיבת "הירח המלא" המפורסמת של אוסטרליה,
קניתי כרטיס והלכתי להצטייד באוכל כי נמאס לי כבר מהשקית אורז שקניתי ושמסרבת להיגמר !
בערב של המסיבה ההוסטל התמלא באנשים, דוברי אנגלית לשם שינוי, לקראת המסיבה ישבנו גרמנים (כמובן), בריטית, זוג איריים, זוג שוודים, וישראלי ושתינו,
כולם שותים פה יין מקופסא - גועל נפש, רק אני מתעקש להיצמד לבירות, שאם הזמן הסיבולת שלי עולה (זה לא משהו טוב) המסיבה עצמה הייתה נחמדה,
המון אנשים, אווירה ממש טובה, אבל אותה מוסיקה מחורבנת...

תמונות - http://picasaweb.google.com/yanivb82/20101023MagneticIslandFullmoonParty#

Yongala Dive
שמעתי לא מעט על ספינה טרופה פה באזור ושהיא נחשבת לאחת הטובות בעולם, אז החלטתי לסטות קצת מהמסלול המקובל וללכת לראות במה מדובר,
בתחנה שירדתי היחידים שירדו היו שתי גרמניות, נו...למה ציפיתם והן באו לעשות פה בשדות.
העיר נראת כמו עיר של "רדנקים" עד כמה שאני יודע איך עיר כזו נראית, אבל זה הרושם הראשוני שקיבלתי.
הגעתי בסביבות 15 ואמרו לי שיאספו אותי ב16:40,ייבוש קל אבל לא נורא תודות לפלאי הטכנולוגיה.
ב-16:40 מתקשרים אלי ומודיעים לי שעוד מישהי צריכה להגיעה והאוטובוס שלה מתעכב ויאספו אותנו ב-18, ושהם לא יכולים לעשות את האיסוף הזה פעמיים, זונות !
ב-18 כמו שאמרו אכן הגיע האיסוף, סטלן שבקושי הצלחתי להבין את האנגלית שלו,
חיכינו עוד איזה חצי שעה עד שהבחורה התקשרה לסטלן מהפלאפון של הנהג, מסתבר שהאוטובוס לא עבר בעיר הנידחת הנ"ל, ושהיא בעיר 60 ק"מ משם,
מר סטלן צחק ואמר שלא נראה לו שנחכה לה ונסענו להוסטל, הוסטל באמת בן הטובים שהייתי בהם.
הצלילות עצמן היו מדהימות ! הספינה שקועה שם כבר 99 שנה, דבר שלא מפתיע במיוחד שהחברה שבנתה אותה בנתה גם את לא אחרת מ-הטיטאניק.
ראינו המון צבי ים, סטינגרים ענקיים, ולהקות עצומות של דגים, צלילה בהחלט אחת היפות שהייתי בה.
אפילו זכיתי להאכיל את הדגים באופן מעוכל חלקית, הקאתי את הנשמה למים בגלל מחלת ים.
ייבוש של כמה שעות טובות


5 תגובות:

  1. יניב אם לא הייתי מכיר אותך הייתי חושב שאתה ממש סובל. אבל היות ולצערינו אני כן מכיר אותך, טוב לשמוע שאתה עושה כיף חיים.

    השבמחק
  2. איזה אדיר,
    איזה חוויות אתה מעלה לי.
    ורק שתדע !!!! יין מקופסא זה פשוט אגדי וזול.
    נכון ששני הכוס הראשונה היא מאוד קשה אבל אח"כ זה פשוט זורם.

    בכל מקרה תמשיך לכתוב על אוסטרליה, אני כבר מת לחזור לשם.

    השבמחק
  3. goon, i have the same bag for a while and i cant finish it !

    and ilan, u know me so well

    השבמחק
  4. זה רק בגלל שאתה ילד.
    מי שלא מסיים יין בקופסא הוא ילד וזה לא מתאים לך.

    השבמחק
  5. למדת רפטינג מהטובים ביותר.אני רק מקווה שלא תנסה ליישם גם את השייט שלמדת מהטובים ביותר כי זה כבר לא צחוק.אתה באמת עלול למות...

    השבמחק