יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

bayron bay

מסתבר שגם באוסטרליה יש מקום למיקוח, כשהתקשרתי להזמין הוסטל הבחורה בצד השני אמרה לי 32 דולר,
אמרתי לה "מה?! אני כרגע מחזיק ביד פרסומת שאומרת 25 דולר" והיא מיד אמרה: "בסדר, ניתן לך במחיר הזה", אני סקרן לדעת
אם שיטת המיקוח בסין הייתה עובדת גם פה, הייתי משלם 5 דולר ללילה...משהו אומר לי שלא.
ביום הראשון עליתי למגדלור, הליכה לא קצרה, ובסופה מגיעים ל...מגדלור, נקודת תצפית יפה על האזור.


למחרת גיליתי שיש פה בריכה, אז כמובן הלכתי לשחות...תענוג, בלי זקנים במסלול המהיר, בעצם הייתי לבד במסלול, שיגעון !
ביום האחרון נסעתי לנימבין, עיירה שנשארה בשנות ה-70, גם במחינת מבנים, גם מבחינת אולוסייה, וגם מבחינת צריכת חשיש.
אם יש משהו טוב באוסטרלים, זה שהם ממש נחמדים, גם כשפונים אליך "רוכלים" ברחוב (החל מילדים על אופניים ועד זקנים) הם לא מעיקים, אפילו כשאתה דוחה אותם.
  אחרי הביקור עצרנו בדרך בשמורת טבע לארוחה וטיול קצקצר, בוא נאמר שרוב הקבוצה לא הייתה מסוגלת ללכת יותר מדי.


את היום האחרון העברתי בשחיה (כמובן, אם יש בריכה) ובהתלבטויות מה לעשות עם השבועיים הנותרים, תשובה לזה תקבלו בקרוב.

תמונות -http://picasaweb.google.com/yanivb82/201011ByronBayNimbin#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה