יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

brisbane

הדעות לגבי המקום חלוקות, יש שאמרו לי לדלג ויש שאמרו לי להתנחל.
אני כהרגלי, הזמנתי לילה ומההתרשמות הראשונית הבנתי שמעבר לעוד יום יומיים אני ארצה כבר לברוח.
את רוב היום הראשון העברתי בסיפרייה הציבורית, אינטרנט חינם אלא מה :).
בלילה התעפצתי בסלון מול סרט שאני לא זוכר את שמו אבל הוא "קומיב רומנטית" אז אתם יכולים להבין למה לא התעמקתי בו כל כך.
אחר כך כשעברתי לחדר ב-3:30 בלילה קיבלתי השקמה מ-3 אירים שהיו איתי בחדר, הם התחילו חזרו שיכורים והתחילו לצעוק אחד על השני,
עד שביקשתי מהם "בנימוס" להירגע הם לא שמו לב לשאר האנשים בחדר, אבל זה לא עזר.
בבוקר קמתי ובאתי לקבלה לבקש לעבור חדר,מיד האיש בקבלה אמר לי "אהה...הילדים האירים", ואני חושב לעצמי, אם אתם מודעים לבעיה איתם,
תעיפו אותם קיבינימט...אבל הם לא עושים איתם כלום, חוץ מלנקות אחריהם, מאפין ממנעול הכרטיס האלקטרוני של הדלת לדוגמא.
בוקר אחרי הלכתי לסיור רגלי, חינם, בעיר. אני מציין את החינם כי יחד עם זה, מסתתר "אנחנו לא מתחייבים לכלום", ובאמת זה מה שקיבלנו, המדריך לא הגיע.
בחורה אחת שם אמרה שגם יום קודם לכן הוא הבריז, והוסיפה לזה תנועת של שתייה, לציין את דעתה לסיבת הברזתו.
מעבר לזה אין משהו מלהיב לגבי העיר.



תמונות - http://picasaweb.google.com/yanivb82/201011Brisbane#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה