יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

סיום פרק סין והתחלת פרק אוסטרליה - מלבורן !

את סין סיימתי בהונג-קונג, פגשתי את טל אורטל, ועוד חבר של טל שגר שם (מצטער, אני ממש גרוע בשמות)
והלכנו לאכול, כמובן שטל היה בדודה לאוכל מערבי, ופה התחלתי לספור את הכסף שלי ולחשב האם יש לי מספיק כדי להגיע לשדה. אכלנו והלכנו לשתות בירה, לא זולה כמו שאני רגיל בסין, אבל מה...לא כל יום יושבים עם טל ואורטל,
אז שוב פישפשתי בארנק ובדקתי האם יש לי מספיק כסף.
מדהים מה בירה אחת יכולה לעשות לך כשאתה עייף, בשלב זה הייתי כבר קצת שיכור והיינו צריכים לחזור, מזל שאורטל התעקשה שילוו אותי למלון, אחרת לא יודע לאין הייתי מגיע, תודה אורטל !



על סין אני יכול להגיד לסיכום:
1. לא חירבנתי פעם אחת אפילו ב"בול פגיעה" !
2. מדינה "נחמדה" :)
3. בהחלט יעד מומלץ לכולם, ולא כזה קשה להסתדר כמו שאומרים.
4. אני בטח אזכר מאוחר יותר...

עליתי על הטיסה לאוסטרליה, טיסה של 9 שעות שהגעתי אליה גמור מעייפות,
ישנתי איזה שעה ואז גיליתי את מגוון הסרטים שהיה,
התחלתי קליל - קומדיה מטומטמת עם אדם סנדל ועוד כמה מפורסמים.
אח"כ, פעולה - איירומן 2 , אחלה סרט !
אח"כ נרדמתי שוב בסרט משעמם - דמדומים 3, ובד"כ אני אוהב סרטי ערפדים, אבל זה פשוט...ZZZZ....
ולבסוף ראיתי הטורפים - מדהים כמה עלילות שונות הם מצליחים עוד להדביק על היצור הזה.

וכמובן שבטיסה היה ילד מעצבן שבכה בטונים מאוד גבוהים, וזוג סינים מציק לידי,
אבל אני נהנתי מהסרטים :).
ועוד דבר, מטיסה לטיסה אני מעכל עד כמה אל-על חברה מחורבנת !

במלבורן, איזה שירות ! אספו אותי מהשדה לחדר עם מחיר ללא תחרות באמצע הגטו היהודי,
תודה שני ויואל !
בימים הראשונים פשוט הסתובבתי בעיר, מפליא עד כמה אנשים נחמדים פה, ועוד יותר מפליא שאנשים לא עובדים, פותחים ב-9 בבוקר בערך וב-17,18 כבר אין עם מי לדבר.

אטרקציות עירוניות שעשיתי:
  • סיור באוטובוס תיירים, ובעיר עצמה.


  • שוק ויקטוריה.
  • אקווריום - ממש יפה ! לכל חובבי הים, מומלץ בחום !
 

  • סיור בגן הבוטני, שבדרך לשם במקרה עברתי דרך "מקדש הזיכרון", כלומר היכל הזיכרון לזכר חיילי אוסטרליה, החל ממלחמת העולם הראשונה ועד היום - בהחלט מרשים. 
 

  • קזינו - הייתי רגוע, הפסדתי 10 דולר ב-10 דקות.
  • תערוכת טים ברטון - תערוכה ממש יפה ! הבן אדם ממש מוכשר בצורה פסיכית.
אני ועוד שני ישראלים פה שפגשתי בבית חב"ד (אל דאגה אני לא חוזר בתשובה !) שוכרים אוטו ל- great ocen road.
כל הפרוצדורה של שכירת האוטו הצחיקה אותי, בחור יהודי , נו טוב...אני בלב הגטו היהודי, עשה כל מיני טריקים מוכרים, כמו "יש מינימום של 5 ימים, אבל אני אראה מה אני יכול לעשות בשבילך..." הולך הצידה ו"מדבר" בטלפון.
נו באמת...אתה יהודי אבל אני בנוסף ישראלי, מה אני לא מכיר את השטויות האלו ?!

יצאנו לדרך, 3 ישראלים ברכב מאובזר בכל טוב, ואוכל בכמויות לא שפויות.
לקח קצת זמן להתרגל לקטע של הנהיגה ההפוכה אבל היה בסדר - כלומר לא היו תאונות.
הנוף לאורך הדרך מדהים - רצועת חוץ ענקית של צוקים שנושקים לים - הרבה יותר טוב מ"נחמד".
בדרך עצרנו להליכה בין מפלים, וב"פינת ליטוף" של חיות בר אוסטרליות.




כמובן ששום דבר לא יילך חלק, ואחד מהאנשים, נקרא לו נועם, איבד את הפלאפון שלו וגרר אותנו לחזור אחורה שעה כדי לחפש אותו במסלול הליכה בין מפלים שעשינו בדרך, כמובן שלא נמצא האבדה...עד שבבוקר ב-6:30 צלצל שעון מעורר, מהפלאפון שלו ! כמובן שרציתי להרוג אותו באותו רגע, אבל כפי שנאמר מהבחור השלישי, נקרא לו מיקי, זה חלק מהטיול קח את זה כ"חוויה", אז וויתרתי לו , הפעם.

 

בשאר הזמן די חיפשתי מה לעשות בעיר,
בוקר אחד היה מזג אויר ממש טוב, אז יצאתי לרוץ בים, התגעגעתי לזה :).
הלכתי למבשלת הבירה המקומית לסיור ואפילו פגשתי מישהו מהארץ שם, טוב לא בדיוק - פלסטיני.
הסבירו לנו איך מכינים בירה ונתנו לנו לשתות, והרבה, יצאתי משם שיכור באמצע היום :), ובאותו ערב ישבתי עם שטיינר בפאב - שזה לא עשה טוב לכאב ראש שהיה לי בבוקר - כן,כן, ילדון.
ביום האחרון הלכתי לגן חיות, אחד המושקעים !

תמונות - http://picasaweb.google.com.au/yanivb82/201006#

2 תגובות:

  1. קנאה פשוט קנאה.... תהנה יא ציני :)

    השבמחק
  2. אז מה???
    לא כתבת כבר מלאה זמן אז או שאתה לא נהנה (כן בטח) או שאתה כ"כ נהנה שאין לך זמן לכתוב. או שאין לך אינטרנט (אבל אתה כמובן מגיב בפייסבוק אז כנראה שזה לא המצב...)

    תהנה יה ס....

    השבמחק