יום חמישי, 10 בפברואר 2011

To the North island

QueensTown -> Wanka -> Christchurch
אחרי טרק הרוטברן, יצאתי לטרק יומי Ben Lomond באזור העיר, טרק שעיקרו לטפס ולטפס.
 בערב, קבענו לארוחת שישי אצל אן בוואנקה וברוב תמימותי הבטחתי להכין ניוקי, שזה לוקח זמן. הגעתי ב-16:00 ובישלנו, אני עמלתי על הניוקי ויעל הכינה: ירקות בתנור, פיצה, סלט. אן הכינה: חומוס, חלה. יהב פשוט איחר וגרם לכולנו לשמוע את הבטן שלנו מקרקרת.  בגלל שהייתי הכי מבוגר (הגבר לפחות) אני בירכתי, אל דאגה אני לא מתחזק פה, רק מכבד מנהגים מקומיים. בבוקר, נסעתי לקרייסצ'רץ, תפס איתי טרמפ השותף של יהב, מ"פ בחל"ת - היה מעניין (לא!). בקרייסצ'רץ ישנתי שוב ב-HIT (בהחלט חסכוני) ובבוקר נסעתי לפיקטון.

Picton
הגעתי להוסטל מספר 1 בניו זילנד, לפחות ברשת BBH. ההוסטל נמצא בשכונה מאוד שקטה (ליד בית קברות), בהחלט הוסטל מדוגם ואפילו היה בו הליכון שבזכותו התוודאתי
שהכושר ריצה שלי התדרדר, כנראה שהטריאטלון יחכה קצת.
תיכננתי לעשות את טרק קווין שרלוט, אבל כמובן שהמזג אויר לא לטובתי וצפוי גשם, וטרקים בגשם עשיתי מספיק.
בבוקר קמתי ובאופן מפתיע השמיים היו כחולים, לקחתי את האוטו ונסעתי לעשות חלקים מהטרק, אחרי המתנה של חצי שעה בתור אצל סניף השטן המקומי, קניתי אשרת הליכה לטרק
ויצאתי לדרכי, דרך לא ארוכה אבל מפותלת ומעצבנת, הגעתי למסלול שעולה לתצפית, עליתי ועליתי והגשם התחיל, זכרתי מהתחזית שהגשם אמור להפסיק אחה"צ אז החלטתי לשבת ולחכות
בוא נאמר שאחרי דיסק שלם בIpod וויתרתי וירדתי חזרה עצבני לדרך המפותלת חזרה, אגב הגשם לא הפסיק כל היום עד ללילה.
 בוקר אחרי עשיתי טרק יומי בעיר, שהולכים עד לקצה של איזה שלוחה, נחמד, קליל, והפעם חיכיתי שהשמיים יתבהרו. את היום האחרון באי הדרומי ביליתי בעליה לתצפית על העיר והמפרץ:
 וכמובן קצת סיפרייה - כן, כן אינטרנט חינם.