יום שלישי, 15 בפברואר 2011

Mt Holdsworth - Jumbo Circuit & Purity Hut Track

Mt Holdsworth - Jumbo Circuit
הגעתי לעיר הקרובה, אך פה התארחתי בקומבינה אחרת "חיבורים", כמו HIT רק בלי כסף. יצאתי לטרק שעל הנייר הוא 3 ימים את "היום הראשון" סיימתי בשעתיים וחצי כולל התברברות של חצי שעה. כשהגעתי לבקתה פגשתי חבורה של קיווים (ניו-זילנדים) שמעבר ללמד אותי שימוש חדש לווג'ימייט - שתרם נוסה (פרטים בהמשך), התעקשו לשמוע ממני שבניו זילנד יותר כיף מבאוסטרליה (אמת). המשכתי לבקתה השניה שבדרך היה את שיא הטרק, הליכה על קו הרכס בין הפסגות באזור, נוף יפה כל עוד לא היו עננים. בבוקר קמתי לראות את הזריחה, לא רע בכלל ! ביום השני עשיתי את דרכי חזרה לחניה, כרגיל ביום האחרון הנוף לא משהו וההליכה היא בד"כ ב-Bush.



תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/201121213MtHoldsworthJumboCircuit#

המשכתי צפונה,בדרך עברתי במבשלת בירה המקומית-tui, ואח"כ עברתי ב"חוות טורבינות רוח" - רק שפה בניגוד לארץ זה באמת עובד.לבסוף הגעתי ל-Parlmeston North, פה התארכתי בחיבורים שהבית שלהם היה בעיקרו סגול, שטיחים ווילונות, בקיצור סגול.
 תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/2011214OnTheWayAtParmelstonNorth#

Purity Hut Track
יצאתי בבוקר ל-Purity Hut Track, טרק 90 ק"מ צפונית לעיר, קמתי בבוקר והתחלתי את הטרק, כמו כל טרק ההתחלה היא טיפוס, הפעם של 700 מטר בערך עד ל-1500, רק כתוספת נחמדה הפעם הטרק התחיל בחווה חקלאית שבנוסף לטיפוס העצבני, היו הרבה כבשים, שהן יוצרות חרא, שהוא יוצר ריח ומביא זבובים - פינוק. הטרק מוביל לבקתה, וממנה המשכתי לטפס לפסגה של ההר הגבוה באזור לראות את הנוף, נחמד - ראו תמונות. הפעם הנוף היה מערבה, אז נשארתי ער לראות את השקיעה. אגב, את הטרק הזה עשיתי לבד, אבל ממש לבד, גם בבקתה ישנתי לבד, בוא נאמר שסיימתי את רוב הספר שקראתי באותו יום.


 תמונות - https://picasaweb.google.com/yanivb82/201121516PurityHutTrack#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה