יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

(south east (South Island - NZ

התחלנו את הנסיעה לכיוון דרום, עברנו דרך Lake Tekapo ו- Lake Pukaki, אגמים יפיפיים בצבע טורקיז עם נוף לפסגות מושלגות, ממש מזכיר את הפטגוניה, רק שפה יותר פשוט להגיע לדברים.
 עלינו ל-Mount Cook National Park, והלכנו לישון בקמפינג במטרה לקום מוקדם, כל כך מוקדם שאני לא רוצה לתעד את השעה שקמנו בה, רמז: ראיתי את הזריחה.
התחלנו לעלות ל Muller Hut, במקביל אלינו עלו עוד שני גרמנים, בשלב מסוים התחלנו לתהות אם אנחנו במסלול הנכון, העובדה שעלינו על בולדרים שגרמו לנו לחשוש לחיינו הצביעה על כך שטעינו בדרך. אחרי שעה של טיפוס החלתנו להסתובב ולחזור, בדרך חזרה ראינו את הפנייה שפספסנו.
לא נורא - היה יום מעונן בטירוף כך שלא היינו רואים כלום, וירד עלינו גשם (מרפי ממש אהב אותנו היום).
חזרנו למשרדי הפארק, דיווחנו על הגרמנים שהמשיכו לטפס, שידעו שיש שני מטומטים שממשיכים לטפס על בולדורים ויצאנו לטיולי זקנים בפארק שהמזג אוויר עוד מאפשר.
 בדרך דרומה עצרנו לקפה ליד אחד האגמים - איזה נופים ! ואת הערב העברנו בעיר נידחת Oamaru בעלת 12 אלף תושבים שכל התיירות שלה מתרכזת סביב פינגווינים,
בערב הלכנו לתצפית, ראינו חול וים ולא פינגווינים אז חזרנו עייפים ומאוכזבים להוסטל.
למחרת התחלנו את הנסיעה ועצרנו באתר תיירות מגוחך, Moeraki Boulders, סלעים עגולים על החוף, ראו תמונות, אולי פשוט לא הבנתי את הקטע,חייב לציין שבתמונות זה נראה מרשים יותר.
 המשכנו ל-Dunedin לסיור במפעל שוקולד-Calbury, סיור סתמי, שוקולד לא רע בכלל.

עדכונים נוספים בהמשך...

תמונות - http://picasaweb.google.com/yanivb82/2010121112LakeTekapoLakePulakiMountCook#
http://picasaweb.google.com/yanivb82/20101213MoerakiBoulders#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה