יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

Milford Trek

אחרי ציפייה ארוכה (של חודשים) יצאנו לטרק, שעלותו בדגול היא 300 דולר ניו-זילנדי (~900 ש"ח).
יצאנו יואב ואני, ופגשנו בטרק עוד שלישיית ישראלים: מקס, שקד ורועי.
היום הראשון, כמצופה מ-DOC שהם השטן (י.א) היה יום סתם כדי לגבות מאיתנו עוד תשלום עבור בקתה, יום של שעה הליכה בתוואי מאוד נח.
 הגענו לבקתה ועיקר התעסוקה הייתה לבשל צהריים, ערב ולהילחם בזבובי החול.
בכל בקתה היו 20 אנשים, מה שגורם להסתברות שיהיה לך נוחר בבקתה לדי גדולה, ונחשו מה, לא אחד אלא שניים !
יצאנו בבוקר היום השני לטרק שמסלולו מוביל לבקתה שבתחתית הפס של הטרק, במהלך היום ירד עלינו גשם, אבל שאני מתכוון ירד גשם אני לא מתכוון לגשם חיפאי,
אני מתכוון לגשם ניו זילנדי, כמויות אדירות של מים - לא כיף ! אבל הנוף היה יפה - נחלים שיורדים מההרים, ופסגות מכוסות בעננים.

בערב התחזיות למזג אוויר לא היו אופטימיות, ולפקח מעבר ל"תוציאו את הראש מהחלון בבוקר" לא היה משהו חכם להגיד.
להפתעתינו כשקמנו בבוקר השלישי, אני לא אומר שהשמיים היו צלולים, אבל לא ירד גשם, התקפלנו בזריזות ועלינו לפס, נוף לא רע בכלל, ראו תמונות.
 בערב של היום השלישי הדרמה התחילה, הפקחית סיפרה לנו שצפויה החמרה בגשמים במהלך הלילה וצפויה הפוגה ב-7 בבוקר אז שכולנו נהיה מוכנים
לתזוזה ב-7, כמובן שכמו ילדים טובים היינו מוכנים, ואז היא נכנסה ואמרה שהמסלול מוצף ושהטרק סגור, ושנמתין להוראות נוספות.
בסביבות 9 הגיעו חדשות, מפנים אותנו במסוק, חשבנו לעצמנו "איזה כיף, חוסכים מאיתנו קטע משעמם ונקבל טיסה על חשבון הבית".
טעינו ! בסופו של דבר הלכנו 4 מייל בקטעים שהמים הגיעו לנו עד למתניים - "קר לי ואני רטוב !" (א.ש)
המסוק הקפיץ אותנו בערך מייל אחד קדימה בטרק, סרטון יועלה בקרוב בפייסבוק, ואז המשכנו ללכת במקלחת מתמשכת עוד כמה שעות,
שוב בקטעים של מים עד למתניים.
כשהגענו סוף סוף לסוף ועלינו על ההפלגה נאמר לנו שהכביש נסגר בקרוב ולא בטוח נחזור לעיר, כיף כיף ! אבל אל דאגה בסופו של דבר הגענו לעיר,
רטובים ותשושים הלכנו לסופר קנינו סטייקים, ובירה הכנו ארוחת ערב והלכנו לישון כמו תינוקות.