יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

מלבורן -"רק פעם אחרונה ודי"

הגעתי לעיר בסביבות 1 בלילה, הלכתי לישון בהוסטל קרוב ללילה, בהחלט אחד הגרועים שישנתי בהם באוסטרליה.
יום למחרת התרוצצתי בעיר, בלי יותר מדי מה לעשות, ובערב הגעתי למשכני החדש לכמה ימים, ביתו של שטיינר.
אירוח 5 כוכבים ! שזה מזכיר לי כמה דברים שאני מתגעגע אליהם שלוקחים אותם כמובן מעליהם בחיים היומיומיים:
  1. להתקלח בלי כפכפים.
  2. לישון בחדר פרטי ולא עם עוד 9-11 אנשים.
  3. אינטרנט ללא הגבלה.
  4. מקרר מלא באוכל ולא בשקיות עם שמות המלוות בריח ריקבון.
  5. אורנטציה סבירה של האזור.
ביום חמישי לקחתי את האופניים לסיבוב, יום קייצי יפה, רכבתי באזור 50 דקות ואז...פנצ'ר,

לא נורא הסתובבתי והתחלתי לחזור,רק כמובן שאנחנו באקלים טרופי ומשום מקום התחיל גשם מטורף, נרטבתי כולי וכל רכושי, כולל האייפוד שלי שכרגע שוכב בקערת אורז בתקווה שהאורז יספוג את המים ושהוא לא ימות לי.
אחד הדברים הטובים פה זה שאף פעם לא מאוחר מדי לבירה, כגון 18 בערב (אם אני זוכר נכון)
יום שישי יום עמוס, התחלתי אותו בארוחת צהריים ופרידה משני ויואל בעיר, לקחו אותי למקום שהיללו בו את הקפה, אבל לא זכיתי בתענוג של לבדוק בגלל מדיניות ה"קפה אחד ביום" שאותו שומר להופעה בערב, איזו הופעה אתם שואלים ובכן U2 !
 תמונות - http://picasaweb.google.com/yanivb82/2010123U2360TourAtMelbourne#

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה