יום שני, 20 בספטמבר 2010

הונג קונג

במילה אחת, לח !
הגעתי להונג קונג בצהריים ולקחתי רכבת לעיר, ומשם תחתית לאזור המלון, עזבו את זה שהייתי צריך להחליף בערך 3 פעים רכבת ושעמדתי כל הנסיעות ושהזעתי למוות...רגע,מה הייתה הנקודה ?
איך שהגעתי למלון, ביררתי על נקודת התצפית של העיר...רציתי למהר ולהספיק לראות גם ביום וגם בלילה,
הלכתי לתחנת אוטובוס ושם זקנה חביבה עם אנגלית מאוד עילגת הסבירה לי על איזה אוטובוס לעלות.
עלינו על האוטובוס והיא בזמן הנסיעה הסבירה לי על העיר - שוב באנגלית מאוד עילגת, אבל היא הראתה לי בדיוק איפה התחנה שהייתי צריך.
עליתי להר עם רכבת תיירותית, זה רק אני עוד שאסוציאציה של הרבה אנשים עומדים בתור לרכבת מזכיר משהו...
למעלה התלהבתי לבערך 5 דק', ואז ישבתי והעברתי את הזמן, בוא נאמר שהתקדמתי הרבה במשחק "הציפור הכועסת".
וכשהלילה ירד צילמתי וברחתי.


התור לרדת היה עוד יותר שואתי...וכשהגעתי למטה עברתי ליד בניין ענק שהחליף צבעים - מוזר.
חזרתי לאזור המלון והסתובבתי בעיר, עיר קניות מטורפת, המוצרים הכי פופולריים בחנויות אלקטרוניקה הם: אייפון 4 (לא, אני לא מביא לאף אחד!) ואייפד (שאני עדיין טוען שזו שטות).
למחרת נסעתי לנמל, ל"שדרת הכוכבים" ממש הוליווד (ציניות, כן...)
במהלך היום הסתובבתי בעיר, בשווקים ובפארק - עיר ענקית !
ובאותה שדרה,בערב היה מופע אורות, ואז נפל לי האסימון לגבי הבניין שראיתי יום לפני :).


חוויות האוכל רק משתפרות, למדתי איך הסינים אוכלים נודלס, יד שמאל הכף ויד ימין המקלות, לא פשוט.
ואני עדיין מנסה דברים מוזרים, לדוגמא אכלתי באותו יום תבשיל עדשים מתוק - מוזר.
בשלב מסוים התחיל לי כאב ראש, נראה לי מהמיזוג המטורף לעומת החום והלחות היותר מטורפת.
אז את יתר הזמן שזה חצי יום ביליתי בהקפצת אדווילים ושתיית תה,
כרגע אני בשדה - נשברתי בנוגע לאוכל הייתי חייב משהו אמיתי ! אכלתי בורגר קינג, דאבל עם גבינה ובייקון , יאמממ...
וזהו,טס עוד מעט, בעזרת השם (:, לגווילין ומשם ישירות ליאן-שו.
עידכון בקרוב...

תמונות מהונג קונג - http://picasaweb.google.com/yanivb82/201002?feat=directlink

תגובה 1: