יום שני, 20 בספטמבר 2010

בייג'ין


שלום לכולם !

אחרי כמה ימים בביג'ין יש לי כמה רגעים לשבת לנוח ולכתוב לכם שאני עוד חי...
אז מה היה לנו:
 הטיסה התעכבה בסה"כ בשעה אחת, לא נורא לעומת העצבים שהייתי בהם בזמן השביתה.
הגעתי להוסטל באזור אחהצ, התמקמתי ויצאתי להסתובב באזור, ההוסטל ממוקם באזור טוב ליד הכיכר המרכזית - כן,כן איפה שדרסו סטודנטים עם טנקים...
אח"כ הלכתי לאכול במסעדה סינית,מנה ראשונה שהזמנתי הייתה ברווז ברוטב חרדל - נשמע לא נורא - ואוו כמה נורא זה היה !
מזעזע ברמה שגרם לי לצמרמורות בכל ביס, בשלישי וויתרתי והזמנתי משהו אחר שכבר סידר את החוויה הנוראית הזו.
יום לאחר מכן הלכתי לחומה, לקחתי סיור מאורגן מההוסטל בעקבות המלצות של אחרים על חוויות לא כיפיות כשניסו את זה לבד.
פגשתי שם עוד 2 ישראליות מההוסטל שלי וזוג אמריקאים נחמדים, שהמשכתי איתם פה בביג'ין, היה אחלה !
עוד פלא עולם מאחורי...לא יודע כמה נשארו...

אחר כך בערב הלכנו ליריד אוכל, כלומר יריד "בוא נטגן כל דבר וניתן לתיירים לאכול" אני ניסיתי נחש - לא להיט,
מישהו אחר ניסע עקרבים - אמר שזה קרנצ'י - אולי הייתי צריך לקחת את זה :(

בימים שאחר כך הלכנו למקדשים הבאים:

  • לאמה
  • גן-עדן

  • עיר האסורה

  • בית הקיץ


וזהו אם זיכרנו לא מטעה אותי...מקדשים מקדשים ועוד מקדשים...מדהים בראשון אבל די חוזר על עצמו.
בנוסף באחד הערבים הלכנו לאופרה סינית - מגוחך עד כדי מיותר, אבל אני תייר, אז אני אחיה עם זה.



למדתי פה כמה דברים חשובים:
  • להעריך אסלה !
  • שסיני אומר לך מחיר הוא מוכן לקבל פחות מחצי ממה שהציע ועדיין אתה תרגיש שרימה אותה בסוף העיסקה.
  • ושסינים הם עובדים עוד יותר גרועים מערבים !
תמונות:
בייג'ין - http://picasaweb.google.com/yanivb82/2010?feat=directlink
החומה הסינית - http://picasaweb.google.com/yanivb82/1592010?feat=directlink
ביי
יניב

2 תגובות:

  1. פח , את כול כך רגיש בכתיבה שלך , כמעט בכיתי..אני חושב שצריך למנות אותך לשגרירנו בניכר.. ועכשיו? אפשר איפון?

    השבמחק
  2. מה אתה מקשקש!!! תביא איפון!!!:)

    סתם האמת הפתעת עם הכתיבה

    השבמחק