יום שני, 31 בינואר 2011

Rees-Dart Track

קצת הקדמה: טרק אחד המפורסמים באי הדרומי (ובצדק), אורכו 5 ימים, אופציה לקיצור ל-4 (אבל אחרי הקיצור שהרג אותי בGillespie Pass החלטתי שאני אעשה את האורך המלא),הטרק מתחיל בנחל, Rees, עובר אוכף, ואז עוברים לנחל...יפה ! Dart, שבו יש טרק צדדי של יום לעלות לאוכף אחר, גבוה יותר ואז לחזור למסלול. מה שאני בא להגיד בתיאור המסלול שבניגוד לארץ, מה שהם אומרים פה שהוא נהר, אז הוא אחושרמוטה נהר ! התחזית (ל-5 ימים) הייתה אופטימית, קצת גשמים באחרי צהריים, אבל בגדול בסדר, אתם צריכים להבין ששמש 5 ימים רצוף - אין כזו חיה באזור הזה.
יצאתי לטרק, התחיל גשם קל - לא נורא, התקדמתי ועברתי מספר Creeks (פלגים), ואז הגעתי לזה:
זה היה סביר, אבל השניים שאחריו היו יותר גרועים, בשלישי כבר צעקתי "זה לא מצחיק!", הגעתי לבקתה שהייתה מלאה באנשים שנתקעו עוד לילה כי פחדו ללכת בגשם, רכיכות ! הבוקר שאחרי היה יום שמש קייצי מטורף:
עליתי לאוכף לנוף הבא:
 יום למחרת התחזית הייתה, בוקר בסדר (Fine) - שאין תחזית טובה מזה, וגשם בשעות הצהריים המוקדמות, 6 בבוקר כבר יצאתי לדרך, והנוף היה מטורף:
בדרך חזרה הגשם כבר תפס אותי, הגעתי לבקתה ואת השעתיים הבאות ביליתי בניסיונות להדליק את האח, ואחר כך בלפוצץ אותו בגלים כדי לבשל עליו, כבשן יצרתי שם - מזל שלא ישנתי שם. יום למחרת היה הליכה בנחל Dart, שמדי פעם העפתי מבט אחורה לנוף הבא:
ואז שאר הדרך, העברתי בגשם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה