יום שני, 24 בינואר 2011

Gillespie Pass Track

הטרק מתחיל בחציית נהר, הורדנו מכנסיים ונעליים והתחלנו לצעוד, מזל שלא ירד יותר מדי גשם בימים האחרונים כי אחרת היינו ספוגים, המים הגיעו (לי לפחות) קצת מעל לברכיים.
במהלך הלילה כמובן שיהיה מישהו שנוחר בחדר שישנתי בו, אז בעצבים גררתי את המזרן ואת עצמי למטבח וישנתי שם, מוות לנוחרים ! (אבל חנינה למדברים מתוך שינה).
את היום השני התחלנו ממש מוקדם, כי תיכננתי לעשות גם SideTrack, אגם שאני עדיין לא זוכר את שמו.
בוא נאמר שלעלות לפס, לרדת אח"כ לעלות לאגם,לרדת וללכת לבקתה הוכיח לי שאני כבר לא ילד.
 בלילה השני הייתה חוויה מתקנת, היינו לבד בבקתה.
ביום השלישי, היו לנו 3 אופציות לסיים את הטרק: אווירי (מטוס\מסוק), ימי (סירה), יבשתי (הליכה כמו חמורים). כמובן שלקחנו את הדרך הזולה...והיינו צריכים לחצות שוב את הנהר, רק שהפעם המים הגיעו קצת יותר גבוה, לנקודה קריטית מסוימת.
כשסיימנו, היינו צריכים לעצור טרמפים, כמובן שהאזור מלא במכוניות תיירים שהם לא ששו לעצור, אבל לבסוף מקומי עצר לנו, נסעתי איתו עד לאוטו ומסתבר שהוא עוסק בהקמת רשתות אינטרנט, ב-10 דקות נסיעה  שהיה לי איתו נזפת בו על התשתי המחורבנת שקיימת בניו זילנד ובאוסטרליה, וחוץ מלהגיד "אתה צודק" לא היה לו משהו חכם להגיד, פשוט עם של מפגרים (טכנולוגית).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה